مرکز عقائد شیعه شناسی

منگل، 5 مارچ، 2019

غالی آپنے ھی جھوٹ پر عقیده بنانے والے لوگ

ایک غالی نے کس طرح غریب عوام کو جھوٹ بولا پھر اسی جھوٹ پر آپنا ھی یعقین(عقیده) بنا بیٹھا:
                         تحریر : "سائیں لوگ                                         

                                         

تحریر کا حاصل:

ھمارۓ گھریلو جھگڑۓ,ملکی و قومی جھگڑۓ,مذھبی جھگڑۓ یه سب اس وجه سے ھیں که,

ایک بے وقوف نعره لگاتا ھے دوسرۓ سب بغیر سوچے سمجھے اس کے پیچھے چل پڑتے ھیں.

ایسے ھی ایک شخص نے جھوٹ بولا که محلے میں فلاں جگه کچھ لوگ بریانی بانٹ  رھے ھیں.

سارۓ لوگوں نے برتن اٹھاۓ اور بریانی لینے کیلۓ بھاگ پڑۓ.

جب لوگوں کا رش دیکھا تو خود اس نے سوچا که شائد واقعی چاول بانٹے جا رھے ھیں.یه خود بھی برتن لے کر دوڑ پڑا.

حالنکه اس نے جھوٹ بولا تھا اور لوگوں کے ساتھ مذاق کیا تھا.

 لیکن جب اس نے بڑی تعداد میں لوگوں کو دوڑتے دیکھا تو یه خود بھی اٹھ کر دوڑ پڑا که کھیں سچ میں بریانی دے ھی ناں رھے ھوں اور میں محروم نه ره جاؤں.

یھی کیفیت ھمارۓ غالی شیعوں کی ھے جو فکر نھیں کرتے که فلاں زاکر کی بات سچ بھی ھے که نھیں.

بس ایک زاکر سے سننے والا اسی پیغام کو دوسرا زاکر آگے بغیر تحقیق کے بیان کر دیتا ھے .
جب دو چار زاکروں سے وه واقعه سنا جاتا ھے تو   اسی طرح عوام میں وه  جھوٹ ایک عقیده پخته کا روپ دھار لیتا ھے. 

مقصد تحریر:

ھر انسان کو الله تعالی نے غلط و صحیح کی پھچان کیلۓ عقل و شعور عطا کیا ھے.

مگر بعض انسان ایسے بھی ھیں جو آپنے ابا و اجداد کے طور,طریقے,رسم و رواج کو ھی حق سمجھتے ھوۓ انھیں پر ھی زندگی گزار دیتے ھیں.
 کبھی کوشش نھیں کی که جس راسته پر ھم چل رھے ھیں کھیں غلط تو نھیں.

انھوں نے کبھی یه زحمت نھیں کی که جو رسمیں یا عقائد ھم آپناۓ ھوۓ ھیں انکی حقیقت کیا ھے.

اس طرح انکی زندگی گزر کر ختم ھو جاتی ھے بلکه ایسے افراد کی تعداد کثیر ھے کچھ ھیں جو تحقیق و ریسرچ کرتے ھیں.

وھی لوگ ھیں جو بالاخر کامیاب ھوتے ھیں اور وه معاشرۓ میں اصلاح و رسم و رواج کا توڑ کرتے ھوۓ حق کی حفاظت و تبلیخ کرتے ھیں.

جب رسول الله ص نے دین کی تبلیح عام کی اور یھود قبائل کو دعوت اسلام دی تو انکا جواب یھی تھا که ھم آپنے ابا واجداد کا دین چھوڑ کر آپکے نۓ دین کو آپنائیں.

ایسا ممکن نھیں, جواب میں الله تعالی نے فرمایا اگر تمھارۓ ابا و اجداد غلط تھے تو کیا تم بھی اسی غلطی پر رھو گے.

ایسے لوگوں کی بھت بڑی تعداد ھمارۓ مذھب شیعه میں بھی گھسی ھے اکثریت قرآن و فرامین معصومین ع سے نا واقف ھے.

که حقیقت کیا ھے, قرآن میں کیا ھدایات ھیں معصومین ع نے ھمیں کیا سیرت و احکامات دیۓ ھیں.
 بس انکی پهنچ صرف مجلس عزاء تک ھے اس مجلس سے زاکر یا خطیب سے جو سنا اسے ھی دین سمجھ لیا,درست مان لیا.

 کبھی سوچا نھیں که یه باتیں درست ھیں یا غلط.

بدقسمتی سے ھماری مجالس ان افراد سے جڑی ھیں جنھیں دینی تعلیم میں خاص علم نھیں بس کچھ عرصه کسی زاکر کے پیچھے سر ساز,اور طرز سیکھنے پر لگاۓ.

 اور کچھ دوھڑۓ یاد کیے,دو چار شھداۓ کربلا کی کیفیت شھادت کا مضمون بنا کر ھزاروں لاکھوں لوگوں کو دین و مذھب اور مقصد کربلا  کی آگاھی دینی شروع کر دی.

 لوگوں کا میعار یه ھے که اگر کوئی عالم کھے که یه عمل شریعت و اسلام میں نھیں تو کھتے ھیں کیا فلاں زاکر صاحب نے یه کھا کیا وه غلط ھے بھت بڑۓ زاکر ھیں وه روزانه چار پانچ مجالس پڑھتے ھیں ھزاروں لوگ سنتے واه واه اور دھاڑیں مار کر روتے ھیں بھلا وه کیسے غلط ھو سکتے ھیں.

ان لوگوں نے غلط جھوٹ روایات پر فضائل و مصائب تیار کیۓ ھوۓ ھیں, اور عوام ھے کبھی ان روایات کو جانچنے کی زحمت نھیں کرتے.

اصول کافی میں 34 کتابیں، 323 باب ھیں، اور کل احادیث 16 ھزار کے قریب ھیں.
 جن میں سے، صحیح 5072، حسن 144، موثق 178، قوی 302، اور ضعیف 9485 احادیث ھیں.جو صحاح سته سے 199 احادیث زائد ھیں.اب یھاں کیا جاۓ.

 16000/ھزار سے زائد احادیث جمع ھیں مگر جو مستند ھیں وه پانچ ھزار (5,000)سے کچھ اوپر ھیں.

مگر جو لاریب کتاب ھے جس میں ابھام و غلطی کا شائبه نھیں (قرآن مجید)اسے کوئی پڑھتا نھیں.

یھی وجه ھے مسلمانوں کی یھود و نصاره سے بھی بڑھ کر فرقے ھیں.

جن پر لکھنے کیلۓ سینکڑوں طولانی پوسٹ  لکھنی پڑیں گی.

پهلے بھی ھماری پوسٹ طولانی ھونے پر بھت کم لوگ پڑھتے ھیں.
جب تک بات کا مقصد واضح نه ھو تحریر بے معنی ھے.

صرف مذھب حقه میں ان گنت گروه ھیں جو ھر ایک دوسرۓ کو گمراه اور غلط کھتا ھے.

حالنکه قرآن و نھج البلاغه پر عقیده بھی رکھتے ھیں.

اور انھیں دونوں سے تمسک پر ھی پیغمبر اکرم ص نے زور دیا ھے.

روایت کا میعار معصومین ع کی طرف سے یه ھے که جو روایت حکم قرآن کے متصادم ھو اسے رد کر دیا جاۓ.وه جھوٹ ھے.

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں