Saieen loag

منگل، 5 مارچ، 2019

حاجتوں کی قبولیت پر عظمت کے قائل دھمالی,بھنگڑالی,غالی شیعه

حاجتوں کی قبولیت پر عظمت کے قائل دھمالی,بھنگڑالی:
                    
                 " تحریر:"سائیں لوگ                                       

حقیقی باعمل محبان نے ھر دور میں اھلبیت علیھم اسلام کی سیرت و عظمت پر جان کی پرواه کیۓ بغیر خالص محبت و عقیدت کا ثبوت دیا ھے.

اور عظمت اھلبیت ع دین اسلام و مذھب و ملت کی خاطر بے بھا قربانیاں پیش کی ھیں اور کر بھی رھے ھیں.

مگر کچھ نام نھاد عقیدت گزار ایسے بھی ھیں جو عموما لالچ در دین رکھتے ھیں.

یه صرف آپنی غرض و حاجات کی وجه سے دین و اھلبیت ع سے لگاؤ رکھتے ھیں جیسے ھم آپنے معاشره میں بعض وه لوگ بھی دیکھتے اور سنتے ھیں,

 که وه یھاں گیا,وھاں گیا فلاں دربار و بزرگ کے پاس گیا , مگر اسکی مراد پوری نه ھوئی.

پھر ھم اسے کھتے ھیں که علم عباس ع کی منت مانو یا زوالجناح سے حاجت کی درخواست کرو یا حاجت کی برآواری پر مجلس حسین ع کی منت مانو.

کربلا کو منت تک نھیں بلکه  مقصد و آپنی زندگیوں میں ڈھالنے  تک سمجھنے کی ضرورت ھے

بعض اوقات قدرتا یه منتیں پوری ھو جاتی ھیں پھر ھم کھتے ھیں یه پکا مومن ھے کیونکه علم,زوالجناح یا فلاں دربار سے منت پوری ھو گئی.

نھیں برادران ایسا نھیں ھمارا داتا و مشکل کشاء صرف الله تعالی کی زات ھے ان لوگوں کے دل میں علم کی عظمت  ھے مگر الله تعالی کی نھیں.

یه لوگ آپنی حاجات کے پیچھے ھیں اگر انکی حاجت کسی قبرستان یا دربار کے درخت سے پوری ھو تو یه درخت کے پیچھے لگ جاتے ھیں.

یا اگر کسی جانور یا قبر سے پوری ھو تو یه جانور کو مشکل کشاء سجھتے ھیں.

یه لوگ آپنی حاجات کی قبولیت پر ھی عظمت و شرف دیتے ھیں.

یه بھنگڑالی دھمالی لوگ دین و اھلبیت ع سے مخلص نھیں ھوتے بلکه ان کا طرز زندگی ھمیشه اھلبیت ع و قرآن کی تعلیم سے متصادم رھا ھے.

یه لوگ بیماروں اور بچوں کی شفاء کسی بزرگ کی پھکی یا دم درود یا تعویز سے لینے کی کوشش کرتے ھیں.

ان بھنگڑالی لوگوں کو توحید و دین سے کوئی غرض نھیں ھوتی انھیں صرف آپنی حاجات تک غرض ھے.

یه لوگ نه الله تعالی کو مانتے ھیں اور نه ھی اھلبیت ع اور  اولیاء الله کو یه صرف اس کو اھمیت دیتے ھیں جھاں سے انھیں شفاء, بچے و حاجات پوری ھوں.

جو بھی بچه و شفاء دے صرف اسی کی حرمت و عظمت کے قائل ھیں.

اگر یھه دھمالی  لوگ انڈیا میں ھوتے تو مندر کی مورتی یا گاۓ کو مس کرنے سے انکی حاجت پوری ھوتی تو یه اسے بھی پوجتے و ماتا مان لیتے.

اب چونکه یه لوگ انڈیا میں نھیں لھذا یھاں زوالجناح و علم سے مرادیں پوری کروا کے معبود بناۓ ھوۓ ھیں.

ھم کھتے ھیں اھلبیت ع کی نسبت پر احترام کریں مگر انھیں مشکل کشاء نه سمجھیں.

یھاں ایک اھم واقعه یاد آ گیا ھے عراق میں ایک امام زادۓ کا مزار ھے وه کسی امام کی اولاد میں سے ھیں لیکن خود معصوم امام نھیں.

لیکن ان کے دائیں طرف ایک امام ع کا مزار ھے اور بائیں طرف بھی امام ع کا روضه ھے کاظمین سامراه میں ایک امام زادۓ کا مزار ھے وھاں لوگ زیاده نذریں چڑھاتے ھیں.

 سب سے زیاده وھاں بکرۓ زبح کرتے ھیں اور سب سے زیاده لوگ وھاں حاضری دیتے ھیں.

مومنین کسی جگه جائیں یا نه جائیں مگر اس امام زادۓ کی قبر پر ضرور جاتے ھیں کیونکه مشھور ھے که یھاں کسی کی حاجت رد نھیں ھوتی.

اب توجه کریں باره اماموں میں سے  دو معصوم امام علیھم اسلام مولا جواد ع اور امام عسکری ع کاظمین و سامره میں ھیں ان کے بیچ ایک امام زاده کا روضه ھے,

 مگر لوگ ان دو امام علیھم اسلام کے پاس حاجات کیلۓ نھیں جاتے مگر امام زادے کے پاس ضرور حاجات لے کر جاتے ھیں کیونکه یھاں جاجات ضرور پوری ھوتی ھیں 

لھذایه واضح ھے که یه لوگ دین و اھلبیت ع کے پیچھے نھیں بلکه حاجتوں کے پیچھے ھیں.

 یه حاجتیں جس در سے پوری ھوں جائیں یه بھنگڑالی و دھمالی لوگ اس در کے سجدۓ شروع کر دیتے ھیں.

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

علامہ غضنفر عباس تونسوی ہاشمی کے مکمل حالات زندگی

 بسم اللہ الرحمٰن الرحیم تحریر و تحقیق: آغا ایم جے محسن  سامعین کرام اسلام علیکم  سامعین کرام آج ھم بات کریں گے شیعہ مذھب کے مشھور و معروف ...