Saieen loag

اتوار، 17 فروری، 2019

ماتم امام حسین ع اور اس میں داخل ھوتی جاھلانه رسومات و انداز .قسط نمبر:2

عزاداری سید الشھدا ع ھماری عبادت ھے بلکه قومی و ملی حیات کیلۓ بمنزله شه رگ حیات بھی ھے.
تحریر :"سائیں لوگ"                               
                                               ......www.markz e shia shanasi
                         

ھر عبادت کا کوئی اصول و طریقه و ادب ھوتا ھے.
اسی طرح ماتم امام حسین ع بھی ھماری عزاداری کے معاملات کا ایک اھم جزو ھے اس کی ادائیگی کا بھی کوئی ضابطه  ھے.

ھمیں ٹھنڈے دل و دماغ کے ساتھ اس میں داخل کی گئی خرافات پر سوچنا چاھیۓ.

 ھماری کل کی پوسٹ پر چند احباب نے تحریر کو تنقید کا نشانه بنایا اور آپنے خدشات واضح کیۓ مگر ھم ماتم کے مخالف نھیں ھمارۓ پاس یهی ایک پرامن ظلم کے خلاف احتجاج کا طریقه ھے مگر اس میں چند بری خرافات شامل کر دی گئی ھیں انکی اصلاح کی ضرورت ھے.

ماتم ھمیں ھمیشه صدق دل اور غم حسین ع میں ڈوب کر کرنا چاھیۓ.
اس بات کی پرواه نه کی جاۓ که کس کا ھاتھ کس کے ساتھ مل کر سینه پر پڑ رھا ھے اور کس کا بے ھنگم طریقه پر .

پھر ایسے شخص کو حلقه ماتم سے نه نکالا جاۓ بلکه اس کے خلوص کو دیکھ کر اس کی قدر کی جاۓ.
یه بات تجربه میں ھے که مجھے ایک دفعه ماتم کے دوران کھینچ کے باھر نکال دیا گیا که میں اس سنگت کا حصه نھیں تھا.
جس پر میں سوچنے پر مجبور ھوا که ایسا کیوں ھوا ایک گروه کر لیتا پھر دوسرا آ جاتا جبکه میں پیچھے ھٹ کر دوسرۓ مومینین کے ساتھ یک ھاتھ سے ماتم کرتا رھا رھا اور ان کی حرکتیں دیکھتا رھا.
اختصار مجبوری ھے وگرنه میرۓ زاتی مشاھدات بھت ھیں مگر ھم چیده چیده اعتراضات پر بات کریں گے.

اجرت لے کر محض رسمی ماتم کرنے سے گریز کیا جاۓ مجالس پر تو عرصے سے سودا بازی ھو رھی تھی مگر اس انقلابی دور میں بعض مقامات کے متعلق یه افسوس ناک انقلابی خبر بھی گوش گزار ھوئی ھے که اب ماتم پر بھی سودا بازیاں ھوتی ھیں.

جو ھر لحاظ سے قابل مذمت فعل ھے .
ایسے لوگوں کی حوصله افزائی کی بجاۓ  حوصله شکنی لازم ھے تاکه اس رسم بد کا استیصال ھو جاۓ.

            "ڈھول پر ماتم"

ڈھول پر ماتم کرنے سے بلکل اجتناب کیا جاۓ اگرچه بحمدالله جوں جوں علم کی روشنی پھیلتی جاتی ھے توں توں غلط رسموں کے بادل چھٹتے جا رھے ھیں تاھم بعض مقامات پر آب بھی ڈھول پر سرتال سے ماتم ھوتا ھے جیسے ڈھول کی بیٹنگ بڑھتی ھے ادھر ماتمیوں میں بھی جوش قابل دید ھوتا جاتا ھے.

جس سے اجتناب لازم ھے ڈھول آلات لھو میں سے ھے جس کا استعمال بر حال ناجائز و حرام ھے بعض برادران کهتے ھیں که یه طبل جنگ ھے اس لیۓ بجایا جاتا ھے لیکن ھمارا  ماتم جنگ کے آغاز میں نھیں بلکه ظلم کے خلاف احتجاج میں ھوتا ھے
چونکه اس جواز کو رد کیا جاتا ھے.
بلکه ھم آپنے سینے پر ھاتھ مار کر دکھ و غم میں ڈوب کر ظلم کے خلاف احتجاج کرتے ھیں.

اور شھداۓ کربلا کے قاتلوں اورظالموں پر لعنت کرتے ھیں.
ڈھول جس کا بجانا شادی و دوسری تقاریب میں جائز نھیں وه عزاداری  اور سید الشھدا کی سوگواری میں کس طرح روا ھو سکتا  ھے.

جو که شریعت مقدسه کے احکام و اصول کی پاسداری کیلۓ عمل میں آئی تھی لھذا عزاداری کو جو شاه شھیداں کی شھادت کے اعلی و ارفع مقاصد کو اجاگر کرنے کیلۓ قائم کی جاتی ھے کس طرح قید شریعت سے آزاد کیا جا سکتا ھے اور بعض بے توفیق اھل علم کیلۓ عزر کا کیا جواز ھے.
جب ان غلط روایات و رسوم پر بات کی جاۓ اور اصلاح کی کوشش کریں تو چند برادران یا مومینین کهتے ھیں "من از مادر حسین ع  می ترسم".   کیا مادر حسین ع حق کو حق اور باطل کو باطل کھنے سے ناراض ھوتی ھیں.(معازالله).   
                           (جاری ھے)

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

علامہ غضنفر عباس تونسوی ہاشمی کے مکمل حالات زندگی

 بسم اللہ الرحمٰن الرحیم تحریر و تحقیق: آغا ایم جے محسن  سامعین کرام اسلام علیکم  سامعین کرام آج ھم بات کریں گے شیعہ مذھب کے مشھور و معروف ...