Saieen loag

منگل، 28 مئی، 2019

کیا رسول الله ص لکھنا پڑھنا نھیں جانتے تھے.

".قرآن میں لفظ "امی" کا کیا معنی ھے.        تحریر و تحقیق :"سائیں لوگ

میری پیش کرده آیات و روایات کو فیک  ثابت کرنے والے کو نقد /50,000 روپے پاکستانی
 ,انعام کا اعلان

نوٹ:مولا علی ع کا فرمان ھے جب تک قرآن کو نھیں سمجھو گے ھدایت اور صراط مستقیم تک نھیں پهنچ سکتے.
خطبه نمبر :147/175.
دوسرا الله پاک فرماتا ھے قرآن آسان ھے اسے فکر سے پڑھو سمجھو.
سوره شوره ع:7,
سوره سجده ع:11
سوره ازخرف ع:1/4
سوره زمر ع:28.

آج پھر ھمیں اھل غلو کے ساتھ چند دیگر احباب  نے بھی  ایک نۓ موضوع میں الجھانے کی کوشش کی,

 مگر ھم نے تدبر و برداشت سے جواب دیا برعکس اس کے که وه  آیات قرآنی کی  تکزیب اور غلط ترجمه  کے ساتھ ساتھ ھماری بھی تضحیک کرتے رھے.

 جس سے ان کے اس عمل سے سنت شیخین و معاویه خیل ھونے کا واضح ثبوت ملتا ھے.

ھم نے لکھنا علم غیب پر تھا مگر ان بدبختوں نے ایک نۓ
موضوع جس کو ھم نے کبھی چھیڑا ھی نھیں چند بھنگی چرسی زاکروں کے علوم کے محافظ و فاسد عقیده کے حامل افراد نے لاجواب کرنے کی کوشش کی انھیں معلوم ھی نھیں ھم مدینة العلم ص اور باب العلم ع  کے ادنی, و حقیر حقیقی محب ھیں,

 جن کا عمل حقیقی تعلیمات اھلبیت ع کا پرچار ھے جو قرآن و نھج البلاغه سے ماخوز ھیں.

  ھم برادران کے اعتراض اور محدود سوچ کا جواب دینا ضروری سمجھتے ھیں.

 سمجھ نھیں آتا جو کسی کا تلمذ ھو کر علم حاصل کرۓ وه فضیلت ھے یا جو بغیر استاد کے عالم ھو وه فضیلت ھے.

لیکن ھم محدود عقل اور تعصب کی بنا پر  حقائق کو جلد تسلیم نھیں کرپاتے ,

اور الله کے کلام کے انکاری بن کر تعصب اور ھٹ دھرمی میں گناه کبیره کے مرتکب ھو نے کو فوقیت دیتے ھیں.

پهلے ھم سے غالی صرف ایک آیت پر الجھ رھے تھے مگر آج ھم  میں تین آیات پیش کر رھے ھیں.

سوره عنکبوت ع:48,

سوره الاعراف ع:157,

سوره نجم ع:1 تا 18.

(سوره نجم میں رسول الله ص کو علم سکھانے کا زکر ھے.تفسیر متقین ص:630,
 تفسیر صافی ص:479,
تفسیر قمی 
کے حوالا سے لکھا ھے وه شدید قوت والا سے مراد  حضرت جبرائیل ع ھیں جنھوں نے آپ ص کو الله کے حکم سے  علم سکھایا)

 قرآن میں ھے که رسول الله ص پڑھنا لکھنا نھیں جانتے تھے تو منفی ازھان میں فورا غلط فھمی پیدا ھو جاتی ھے,
 که آپ ص کی توھین کی جارھی ھے که معاز الله آپ ان پڑھ (جاھل عام مطلب)لیتے ھیں

 استتفرالله ایسا نھیں دنیاوی استاد نه ھونا  فضیلت رسالت ص ھے.
بلکه یه کمالات انسانیت میں شمار ھوتا ھے.

ھمارۓ آج کے معاشرۓ میں بغیر تعلیم حاصل کیۓ دانشور اور قابل رشک ذھن کے لوگ موجود ھیں اور آپنی زھانت و عقل کی بدولت معاشرۓ میں اعلی مقام و انفرادیت رکھتے ھیں.

ھمارا عقیده حجةالسلام مکارم شیرازی اور آیت الله شیخ محسن نجفی صاحب کے عقیده پر ھے لھذا میں تفسیر نمونه اور نجفی کی تحریر کا ضامن ھوں .

یه اس صدی کی عظیم تفاسیر ھیں.

ھم مذید لکھنے سے بھتر ان تفاسیر کی وضاحت کریں گے جن میں اس لفظ

                        " امی"

پر سیر حاصل بحث کی گئی ھے ان تفاسیر میں چند کے اورجنل سکین بھی پیش کریں گے .عربی ڈکشنری سے لفظ امی کا مطلب سکین موجود ھے.

چند دوست واویلا کر رھے ھیں که میں بوگس اور جھوٹی فیک تفاسیر اور نھج البلاغه کے خطبات پیش کرتا ھوں.

 اگر وه آپنے لگاۓ الزام  پر صادق ھیں اور حلالی ھیں تو ھماری پیش کرده  تفاسیر و نھج البلاغه کو فیک ثابت کریں.

                  میں   /50,000

روپے بطور جرمانه ادا کرنے کیلۓ تیار ھوں.

 اگر وه جھوٹے ثابت ھوۓ تو مجھے جرمانه پاکستانی رقم نھیں,
 بلکه گھر کی الماری میں دو تین کپڑوں کے  غلاف میں رکھے اور گرد سے اٹے  الله کے کلام (قرآن مجید)کا بغور دو تین دفعه ترجمه سے( ناکه محفل  شبینه کی طرح) مطالعه کریں .

یهی حکم ٹھر ٹھر کے قرآن کو پڑھنے کا خود رسول الله ص کو بھی ھوا تھا دیکھیۓ سوره المزمل آیت نمبر 1, تا 8.

یه ھیں تفاسیر کے نام جن میں اس موضوع پر سیر حاصل گفتگو کی گئی ھے.مذید آپ پیش کرده سکین کا باریکی سے مطالعه کریں,

 ھمارا عقیده ان سکین میں دی گئی وضاحت کے مطابق ھے.

تفسیر نمونه جلد:4 ص:290 تا 298.

تفسیر نمونه جلد:9 ص:247 تا 253.

ترجمه سید صفدر حسین نجفی رح.

تفسیر نجفی شیخ محسن علی نجفی ص:227 تا 228.

تفسیر نجفی ص:541.

تفسیر متقین ص:203.

تفسیر متقین ص:481.

تفسیر صافی ص:387.

تفسیر صافی کا سکین بھی موجود ھے.

تفسیر نور الثقلین جلد:2ص:78/79.

تفسیر روح المعانی جلد:9,ص:70.

تفسیر برھان جلد :4,ص:232.

فتوح البلدان بلازری مصر ص:459.

تفسیر برھان جلد:3,ص:254.

مذید آپ درج زیل تفاسیر میں سے ملحاظه فرما سکتے ھیں.

تفسیر میزان علامه طباطبائی.

تفسیر مراغی احمد مصطفی مراغی.

تفسیر مجمع البیان از مفسر علامه طبرسی

اھلسنت تفاسیر جو میرۓ پاس موجو د ھین ان میں بھی یھی وضاحت موجود ھے.

تفسیر ابن کثیر

تفسیر تفھیم القرآن

تفسیر شاه رفیع الدین.

تفسیر عثمانی.

امید ھے ھر قاری ٹھنڈۓ دماغ سے فکر کرۓ گا علماۓ حقه کھتے ھیں معصومین ع کا ارشاد مبارکه ھے دین میں ایک گھنٹه کا فکر 60/سال کی عبادت سے بھتر ھے جو بغیر فکر ادا کی جاۓ.
                                              واسلام

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

علامہ غضنفر عباس تونسوی ہاشمی کے مکمل حالات زندگی

 بسم اللہ الرحمٰن الرحیم تحریر و تحقیق: آغا ایم جے محسن  سامعین کرام اسلام علیکم  سامعین کرام آج ھم بات کریں گے شیعہ مذھب کے مشھور و معروف ...