Saieen loag

جمعہ، 24 مئی، 2019

صوفیه کی قبروں پر دعاء کی نیت سے جانے والے زنا سے بھی بد فعل سرانجام دیتے ھیں.(شاه ولی الله)

مذھب اھلسنت کے چاروں امام اور مذھب حقه اثناۓ عشریه کا اتفاق ھے که قبر نبوی ص اور آئمه معصومین علیھم اسلام کی زیارت سب سے بھتر کاموں میں سے ھے
اور اسکی بھت فضیلت وارد ھوئی ھے.

                   قسط نمبر :12

عرض ھے که  قبر نبوی ص اور آئمه معصومین علیھم اسلام کی زیارت کی فضیلت بھت اور آپنی جگه ھے .

پر گفتگو زیارت کے بارۓ میں نھیں(شدر حال)یعنی دور دراز سفر کرکے صوفیه کے مزاروں پر آنے والوں کے بارۓ میں ھے.

لادینی قوتیں اور اسلام دشمن عناصر خانقاه پرستوں نے اصل مقصد زیارات  قبور سے ھٹ کر یه کوشش کی ھے کہ وہ مقدس مقامات کو بدنام کرنے کے لئے وہاں خرافات و منکرات کا بازار گرم کروائیں  تاکہ مسلمانوں کے دلوں سے مقدس مقامات اور شعائر اﷲ کی تعظیم و ادب ختم کرتے ھوۓ آپنے دنیاوی فوائد کا حصول ممکن بنائیں,
یہ سلسلہ سب سے پہلے بیت المقدس سے شروع کیا گیا.
وہاں فحاشی و عریانی کے اڈے قائم کئے گئے‘ شرابیں فروخت کی جانے لگیں اور دنیا بھر سے لوگ صرف عیاشی کرنے کے لئے بیت المقدس آتے تھے.
یه خرافت بھی لفظی اسلام کا نعره لگانے والے صوفیه پرست نے آپنے اندر بھی لے لی کثیر تعداد عرس پر آنے والوں کی یه سوچ رکھتی ھے که وھاں نفس کی خواھش کو عملی جامه پهنانے کیلۓ کسی بزرگ کے مزار پر عرس کی طرف سفر کیا جاۓ جھاں سب کچھ ایک چھت کے نیچے ملے گا.
شراب,شباب,کباب,سنیماء,استاد الله بخش کا تھیٹر,لکی ایرانی سرکس,مرد و زن کا مخلوط دھمال وغیره.

صوفیه کرام (بزرگوں)کی قبور کی زیارت کیلۓ دور دراز سے سفر کرنے کیلۓ جیسا که ھمارۓ زمانه میں معمول بن چکا ھے خانقاه پرست کھتے ھیں صاحب شریعت یا صاحب مذھب یا مشائخ سے نقل اور حواله کی ضرورت ھے.
 اور دور دراز کی قبروں کی زیارت پر قیاس کرنا جائز اور درست نھیں ھے.

مگر بریلوی اور دیوبندی اور غالیوں کا یه امتیاز کیۓ بغیر حنفیه کا مسلک یھی ھے که قبروں کی طرف( شدر حال ) دور دراز کا سفر جائز ھے انبیاء معصومین ع کی قبروں کی طرف بھی.

مگر مرقات شرح مشکواة شریف میں یه حدیث ھے که انبیاء و معصومین ع کے قبور کی زیارت منع نھیں ھے.

ایک اعتراض کے جواب میں یه خانقاه پرست یه جواب بھی دیتے ھیں که ٹرین (ریل گاڑی)کو پکڑنے کیلۓ اسٹیشن جانا پڑتا ھے .

دنیاوی مقاصد کیلۓ سفر کیوں کرتے ھو .....طبیب کے پاس بیمار سفر کر کے کیوں آتے ھیں.
عرض ھے که یه سفر  اسباب کے مطابق ھیں مافوق السباب نھیں ھیں ,

ان مقاصد کے حصول کیلۓ کبھی کھنڈروں یا یا مردوں کے پاس نھیں کیا.

کشمیر کا سفر کیوں کرتے ھو وھاں کی آپ وھوا صحت بخش اور تندرستی اور مفید ھو مگر اولیاء الله کے مقامات کی آب و ھوا صحتند  کیوں نھیں.

یه اس طرح کی بات ھے که دو پیسے کی گولی قبض کشا ھو سکتی ھے.
تو مولا علی ع مشکل کشاء کیوں نھیں.

میرۓ بھائیوں کشمیر خوبصورت مقام ھے وھاں پهاڑ  ھیں  جنگلات ھیں باغات ھیں,دریا ھیں وغیره وغیره .

قبروں کا کیا ھے حدیث کے مطابق یه تو صرف موت یاد دلاتی ھیں.

اور موت کو یاد کرنے کےلیۓ سفر کی ضرورت نھیں.

قبرستان ھر جگه موجود ھیں.بلکه کوشش کریں ھر روز قبروں پر جائیں اور حقیقت ملحاظه کرتے ھوۓ عبرت پکڑیں اور گناھوں سے پرھیز کرنے کی یه بھی ایک عمده کوشش ھے.

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

علامہ غضنفر عباس تونسوی ہاشمی کے مکمل حالات زندگی

 بسم اللہ الرحمٰن الرحیم تحریر و تحقیق: آغا ایم جے محسن  سامعین کرام اسلام علیکم  سامعین کرام آج ھم بات کریں گے شیعہ مذھب کے مشھور و معروف ...